Yaz yaz yaz bir kenara

Ajda Pekkan’i yanlis anlamisim ben, “yaz butun sozlerimi” diyormus, sozlerini anlamisim.  O yuzden bir blog acma ihtiyaci hissettim.  Kulliyen yalan.  Dogrusu soyle olacak: yazasim var.  Daha baska bir sebep var mi ki blog acmak icin?  Yazasim hep oldu da farkli mecralarda yazdim bayagidir.  Eskiden gunluk yazardim, klasik anlamda.  Sonra blog olusturdum bir iki tane, o zamanlar wordpress falan yoktu, blogger’i da google satin almamisti ve saire.  Bloglari devam ettiremedim, cunku nedense sacmaliyor buluyordum kendimi.  Kimse okuyor muydu  okumuyor muydu onu bile bilmiyordum ama iki satir blog yazayim diye oturunca nedense basliyordum kasmaya.  Sonradan da yazilar cok fazla kasilmaya sebep oldugu icin yazmaktan vazgeciyordum.  Asil hoslanarak, eglenerek yazmayi Ek$i Sozluk’te yaptim.  Ama onunla olan uzun soluklu askimiz da bir yerde nihayetine yolaldigini hissettirdi, sebepler muhtelif.  Simdi yazacak baska bir yer ariyorum, bir de bunu deneyeyim dedim.  “WordPress’te kasmayacak misin blogger/blogspot’ta kastigin gibi?” diye soracak olursaniz, cevabim bilmiyorum.  Zaten niye boyle bir soru sorasiniz ki, nerden bileyim yani.  Gorecegiz!

Simdi benim bir huyum var, basladim mi kaptirip gidiyorum.  Bu bahsettigim bloglardan birine hala yaziyorum aslinda, o biraz daha isimle alakali, ciddimsi bir blog.  Seyrek yaziyorum ama bir basladim mi na boyle kol kadar bir yazi oluyor.  Biraz da yazmaya baslayinca kol kadar bir sey yazmaya kalkacagimi bildigim icin seyrek yaziyorum.  Buradaki hedefim, kisa kisa, twitter’dan hallice yazilar yazmak ama daha sik yazmak.  Bakalim becerebilecek miyim?  Ilk seferden herkes bahisleri “beceremeyeceksin!”e yatirmasin diye kesiyorum burada.  Ciao kuzucuklar, nerede yasiyor ve yasatiliyorsaniz.

(Eger bunu okuyorsan (evet, sen!), cok secilmis bir kimsesin ona emin ol, cunku ihtimal o ki, senden baska kimse okumuyor.  Reklam etmiyorum blogu zira, ne gerek var?  Okuyorsan sana “kiymetlimissss” diye gollumvari yaklasimlarda bulunabilirim.  Sizden sene gecisin sancili surecini silip attim bile, ne diyosun!)

Bir Cevap Yazın

