Cheers Darlin’

Damien Rice sarkisi var hani, Cheers darlin’.  Serefine sevgilim, senin ve sevgilinin diyor.  Yani “nikahina beni cagir sevgilim, istersen sahidin olurum senin”in bire bir ingilizce versiyonu, biraz da “gelin olmus gidiyorsun bana veda ediyorsun sakin aglama diyorsun aglamamak elde degi”” .  Hah, iste ben de tam o yuzden yazamadim ilk yazidan sonra.  Gecen hafta bugun evlendim ben, 1 haftalik taze gelinim yani.  Dugunu de evde yaptigimiz icin misafir agirlama, ve parti sonrasi evi eski haline cevirme, ve bu arada yigilan isleri dagdansa tepe boyutlarina indirme cabasi derken iki satir yazamadim.

Bloglarda “ay ne zamandir yazamadim” diye girizgah yapilmasina da gicik oluyorum aslen ama olayin haber niteligi var simdi kabul edin.  Arti, bu evlilik vs. olaylar yuzunden bayagi malzeme birikti, bozdurup bozdurup harcarim (yani yazarim) herhalde.  Ama korkmayin, cinderella sendromuna girmis evleniyorum/evlendim diye kafayi yemis degilim.  Hatta bizim olayimiz ufacik tefecik bir kutlama olsa da bayagi ugrastirdigi icin bu bahislerden fazlasiyla sikilmis durumdayim, bir sure deginmesem daha iyi.

Neyse iste bizim minik dugunden iki gun sonra havaalanindan donuyordum, Damien Rice’in O cd’sini koydum.  Bu sarki calmaya basladiginda -basinda kadeh cingirtilari falan vardir bilen bilir- ehe ehe dedim.  Acaba  ben evlendim diye kahrolan, bu haberi duyunca gozyaslarina bogulan, verem olan, ah keske diyen biri var midir diye gecirdim aklimdan, ama biliyorum tabii cevabi hayir.  Yani gizli gizli aglayan biri varsa da kendi sorunu, farkinda bile degilmisim ne yapabilirmisim degil mi yani (ki oyle biri olma ihtimaline max. 3% diyecegim, o da 0’in etrafindaki istatistiki hata payi). Megaloman da sadist de degilim ama ne bileyim enteresan geliyor birisinin kendisi artik elden kacmis oldugu icin deli divane olmasi fikri.  Iki saniye kendimi eglendirdim bu fikirle.  Ama sunu da ekleyeyim:  Benim oyle arkamdan kendini alkole verecek bir “kirigim” yok ama olsa da son ana kadar umidini kaybetmemeler, zavalliligin sinirlarini zorlayan mesajlar atmalar ne can sikici olurdu dusunsene?.  Neydi Levent Yuksel’in askli gururlu bir sarkisi vardi, hatirlayamadim simdi.  Hah, sagolsun google, “Yeter ki onursuz olmasin ask”.  Bence de olmasin.

Neyse, bu dugun dernek ve olmayan kiriklar bahsini kapatayim da yeni konulara yelken acayim.

Bir Cevap Yazın

