iogear. Hmmm. Denemeli sanki.

Deminki halloween postunu yazarken bir yandan da bilgisayar ekranindan film izliyordum (hulu’dan, blues brothers 2000).  Valla benim de olayim bu, evde TV yok, cable yok.  Bilgisayar(lar) var, netflix var (postayla + online/streaming), hulu var.  TV ve film olayini bilgisayardan hallediyorum.  Tek basina olunca fena bir cozum degil, kocambey geldiginde de kumrular gibi birbirimize sokulup bakiyoruz ekrana.  Ama gunlerden bir gun bir buyuk ekran alip duvarimiza asma planimiz var (gunlerden bir gun, du bakalim).  Ama bir buyuk ekranimiz olunca da gidip kablo tv vs. almaya niyetimiz yok dogrusu.  Bilgisayardan buyuk ekrana kablolarla bilmemnelerle aktaririz goruntuyu diyoruz, ama daha ciddi bir ekran alma girisimimiz olmadigi icin ne var ne yok kurcalamadik.

Sadede geldim: demin filmin arasinda cikan reklam hmm dedirtti.  Urun icin bakiniz iogear web sayfasi.  He, sapkamdan bu sefer de bu cikti.  Buyuk ekrani alinca bir de bundan alacagiz galiba.

P.S.  Heriflerin hedef kitlesine CAT diye ulasmak icin hulu.com’a reklam vermesi takdir edilesi.  Hulu parali olacak falan diyorlar, bilmiyorum ne olacak ama benim icin “cable tv” coktandir olu, networkler buna ayak uydursa iyi ederler bence.  hulu.com o ayak uydurma iste diyorsaniz, hee sen de haklisin derim, gozlerinizden operim.  Hadi dagilin simdi.

Bir Cevap Yazın

