Dusen yapraklar nereye ucuyor?

Demistim ya Eksi Sozluk’te yaziyordum ama artik yazmiyorum diye.  Yine de okuyorum (gundem takibi ihtiyaci).  Sozlugu bir cok baska yazar da birakti bu arada.  Tabii benim dikkatimi ceken ayrilmalar ya olayli bir sekilde ayrilanlar ya da populer yazar olduklari icin ayrilinca arkalarindan bir suru entry girilenler.  Bu ikinci grup yuzunden insanin komplo teorileri uretesi geliyor.  Rumuzlari Eksi Sozlukle bir anilir olmus, hatta moderatorluk/praetorluk yapmis yazarlar bile el veda’yi cekip gittiklerine gore bir is olamaz mi bu isin icinde?  Mesela soyle:

Eksi Sozluk’e sonradan gelen sabirtaslarindan, onlarla degisen ortamdan  sikayetci olan, o eski ortami ozleyen gencler yeni bir olusuma gittiler, herkes arkalarindan “gettiiii getti gettiii, en favori yazarim X cekti gettiii, bari entrylerini biraksaydin zalim X” diye agit yakarken onlar bir yerde, “the next big thing” ortamda muhtesem egleniyorlar, cosuyorlar, edebiyat parcaliyorlar, elit elit takiliyorlar, boyle “O gemide ah ben de olsaydim!” diye ic cektirecek bir ortamda fink atiyorlar.  Olamaz mi?  Bence olabilir.  Bir sorusturmak lazim.

Ha tabii ikinci soru: Boyle bir ortam hakikaten var diyelim, dediler ki ay Cilginim Sapkacim sensiz olmuyor, sen de gel, sen de bizimle cos diyelim.  Gitmem.  Hehehe.  Kurallarim var yalan soyleyemem senden sogudugumu bir tek sen degil bir tek ben degil aaalleeemmm biliyooooor, aalleeeeeemmm biliyoooorr.  Boyle de Hande Yener’e bagladim ama bir garezim, bir seyim yok. Herkese hayatlarinda mutluluklar dilerim.

P.S.  Burayi sozlukten kimsenin okudugunu sanmiyorum ama olur a denk gelen olursa yazayim. Oyle sozlukten ayrilanlarin kurdugu bir olusum falan yok, attim tamamen.  Yani su notu yazmak zorunlulugu hissetmem bile dusundurucu degil mi?

Bir Cevap Yazın

