Delays, THY will be done

Oncelikle merak edenlere mutlu haberi vereyim, isitma sistemim bu aksam itibariyle tamir edildi ve calisiyor.  Yalniz harbi yangin tehlikesi varmis, hic farketmesek sonuc feci olacakmis.  Adam “bakalim neymis?” diyerek calistirdi, alevler yavas yavas uzerine dogru gelmeye baslayinca “kapatkapatkapattt” dedi.  Eleman da Lubnan asilliymis, isi bittikten sonra bir de Kurtlar Vadisi muhabbeti yaptik.  Evet, uzgunum ki Kurtlar Vadisi artik zehrini global akitiyor.  Dusunsenize minik Arap Polat Alemdarlar turermis (gerci onlar Murat diye cevirmisler Polat’i).  Neyse, dedim bir de filmi var, ahahaha, belki ne igrenc bir sey oldugunu gorur de sogur dedim, olur a?

Neyse, baslik konumuza gelelim.  Simdi efendim, THY malumunuz milli havayolumuz (bir milletin millet olabilmesi icin havayolu olmasi sart midir seklinde bir de soru atayim ortaya.  Buna da deginen teori okumuslugum var.)  Butun gun quant. methods gradingi yaptim, beynim bir yerde durmuyor, oradan oraya kayiyorum.  Milli duygularim sadece mantikli baglaminda kuvvetli oldugundan THY’ye karsi ozel bir ilgi, sevgi duymyorum.  Ucuz ve saatleri duzgun ucus hangi havayoluna aitse onunla ucarim.

THY’nin hakkini yemeyeyim, atiyorum bir Alitalia’ya basar.  Hani THY’yi Aeroflot’la bir tutana “el insaf!” derim.  Ama cekincemi de masaya koyayim: transatlantik uzun zamandir ucmadim, uluslararasi kisa mesafe uctum en son.  O ucusla ilgili sorun da THY degil Anadolu Atesi’ydi (yazacagim bunu hala).  THY icindeki kadrolasmalar, profesyonellik yerine cemaatcilik vs. sir degil.  Bunun sonucu olarak kalitede dusus oldugu da soylenegeliyor.  Ayip ve yazik bu kurumun bu hale gelmesi.

Hah, simdi blogcagizimda THY’den bahis actiran sey.  Bir genc var, Turk degil, isi dolayisiyle Ortadogu’ya gidip geliyor.  Son zamanlarda facebook statulerinde devamli bir THY sikayeti (ki ictim, sictim, uyudum, kalktim turu guncelleme yapan biri degil).  En son transit geciste birikme mi olmus ne olmussa, iphone’dan fotograf koymus altina da turkish airlines ile ucacagima kendimi keskin/sivri bir seyin ustune atarim gibi bir sey yazmis.  Artik bu noktada gicik oldum.  Kardesim, begenmiyorsan binme?  Bedava bilet mi veriyorlar, zorla kolundan tutup, koltuga oturtup, emniyet kemerini baglayip bir de kilitliyorlar mi?  Herhangi bir hatta monopoli olduklarini sanmiyorum, Tr. icinde bile monopoli degiller artik.  Baska havayolu sec?  Ben de dedim, simdiye kadar dersini almis olman gerekirdi dedim, heheh.  Yalan mi?

Gerci, simdi, yolculuk sirasindaki aksamalar insani perisan ediyor, insan cemkirecek yer ariyor, havayollari da ilk cemkirecek yer (ben de yaptim, yine de cekinmeden yaparim eheh).  Kizin yazdigina gicik olma sebebim yazdiklarinda bu yolcu feryadindan fazlasini (belki de hatali olarak) hissetmemdi.  Acaba -atiyorum- Alitalia ile ucsa ve boyle sorun olsa ona cemkiren status update de yazar miydi?  THY ile sorunsuz ucus hic yapmadi mi?  Korkarim ki, o Avrupalilara ozgu garip “Turklere dair hicbir sey iyi olamaz” onyargisi ile yaziyor o guncellemeleri.  Ya da bana oyle geliyor.  Profiline catal bicak firlatip butun facebook’u ayaga kaldirip 10. yil marsi soyleyip aradan 10 yil gecince de pisman olasim geliyor, oyle boyle.

THY’nin icine edenler, basina yildirim dusesiceler, lanetlerimi size yolluyorum.  Siz adam gibi is yapsaniz ben de feedimde boyle guncellemelere maruz kalip kafami boyle zirvalarla mesgul etmek zorunda kalmam.  Bir isinizi de duzgun yapin.

Bu arada kafami asil mesgul eden sey de yakinda kedicanimla yapacagim ilk ucus. Korkunun ecele faydasi yok ama ikimiz icin de unutulmaz (yani: cekilmez) bir yolculuk olacagi simdiden kesin 😦 😦 😦 😦 😦 😦  aglayan suratlardan duvar yaptim yikildi yar yikildi (uzun hava).

2 thoughts on “Delays, THY will be done

  1. kendimizi afise etmek gibi olmasin ama biz ailecek thy’nin kahve bardaklarini cok seviyoruz, onlari senelerdir kamplara goturuyoruz, gerci thy ogrense bunu bize madalya da takabilir, bunun adi ap-saykil cunku eheheh. ben genelde thy’den memnunum, gerci bir sefer kore’den donerken tuvaletten sular akmisti koridora dogru (temiz suydu), ama ne yani, olur oyle vakalar, sanki luks icinde yasamaya biniyoruz ucaga, a’dan b’ye gitmeye biniyoruz, tek parca halinde gotursunler bana yeter.

    • Vallahi haklisin, en guzel, kullanisli, sik fincanlar THY’de. Hep asirmak istemisimdir hic cesaret edememisimdir. Siz nasil beceriyorsunuz, tuyo var mi?
      Luks pesinde degilim ben de canim, “perisan” olmadan varayim da gidecegim yere. Ucak sonucta, lukus otel odasi degil.

Bir Cevap Yazın

