Kedim ve kucagim

Kedisiyle kafayi bozmus cilgin bir kadin imaji vermek istemiyorum, o yuzden de kedicagizimdan cok bahsetmekten kaciniyorum.  Hani anne bloglari var ya, cocugum sunu yapti, cocugum bunu yapti diye anlatiyorlar, bana kalsa bu blog da oyle bir blog olup cikar.  Coluk cocugum olmasa da kedim var zira, ve biz ailecek o kediyle yatip kalkiyoruz.

Bizim kedikiz tam bir prenses, nazlinin teki.  Barinaktan aldigimizda 2.5 yasindaydi, 2 yili biraz geciyor beraberligimiz su anda.  Kedileri cok sevmeme ragmen sartlar elvermedigi icin hic kedim olmadi, ilk kedim kendisi.  Hem acemilikten, hem de pek nazli gorunen bu kizcagizi kendimden sogutma korkusundan cok urkek yaklastim.  Elmyraligimin tuttugu, kucagima alip mincira mincira sevmek istedigim cok zamanlar oldu, uzerine varmadim izin verdigi kadar sevdim.  Sonra yavas yavas alisti o da, soyle bir kucakladigimda meawww diye ortaligi inletip can havliyle kendini yere atmaya kalkmak yerine “Off hadi cabuk sev. Bitse de gitsek!” modunda tahammul gosterdi.

Gecen Aralik miydi neydi, yine bir yakaladim, oturttum kucagima.  Genc irisi bir de kerata, gobegimden dizlerime dogru boylu boyuna yatinca anca sigiyor.  Baska bir pozisyonda kucagima sigmasi, kucagimda kivrilarak yatmasi falan hayatta mumkun degil.  Oturttum iste mecburi pozisyonda, zaptederek seveyim dedim biraz.  Anaaaa!  Zorla bir iki sevip birakiyordum hep, biraktim, gitmedi.  Oyle oturdu kaldi.  Sevdim, sevdim.  O da oyle oturdu oturdu.  Ben mest.  Sonra keyfi geldi, kalkti gitti.

Aralik sonunda bir ucak yolculugu yaptik beraber, geldigimiz bu yerde iyice bir duskun oldu bana.  Daha onceden de duskunlugu vardi, genelde boyle gorus alaninda olacagim sekilde takilir falan.  Ama burada iyice bir -ay dayanamayacagim- “anneci” oldu.  Alip kucagima koyunca bayagi kaliyor, yalaniyor, uyuyor kucagimda.  Kedisi devamli tepesinde dolanan, hatta bundan illallah etmis kisiler tabii anlamayacaktir bu nasil bir mutluluk.  Hele hele gecen gun yaptigi seyle icimin yaglarini cizbiz etti, eritti.

Bilgisayar kucagimda oturuyordum kanepede.  Bu geldi on patileri kanepenin ustune koyup kafayi uzatti bana dogru, koklamaya basladi.  Bilgisayari yana koydum, kanepeye ziplayip yanima oturacak sandim her zamanki gibi.  Cikti kanepenin ustune hakikaten ama etrafinda iki tur atip battaniyesinin ustune kurulmak yerine patisiyle kucagimi yoklamaya basladi.  “Neler oluyor yauuu?” seklinde hayret icinde onu izlerken hanfendi cikti kucagima, kicini yerlestirdi, uzandi, bir iki yalandi ve daldi.  Oyle uyudu.

Bugunku de dahil 4 kere yapti bunu simdiye kadar. 2.sinden sonra inmis, gidip mama yiyip geri gelip tekrar yatmisti kucagima, belki 3.ydu bugunku bu durumda bilemiyorum.  Ama an itibariyle seyrek gerceklesen cok guzel bir olay oldugu icin bir nevi kuyrukluyildiz goruyormus gibi hayretle yasiyorum.  Iste okuyanlar “ay kafayi yemis!” demesin diye boyle seyleri burada cok yazmak istemiyorum ama ciddi ciddi beni en cok mutlu eden, icimi en cok isitan seylerden biri oluyor bu kedi gelip kendi istegiyle kucagima kuruluverince.  2 yildir prenses hanim yavas yavas “benim” oldu.

O “kedi mi benim sahibim ben mi kedinin sahibiyim bilmiyorum” turu kedi sahiplerinden degilim.  Kedinin sahibi benim ama sahipligimi anca anca onayliyor, aramizdaki guven iliskisi 2 yildir yavas yavas ancak kuruldu.  Akilli kedi, ben de kedi olsam oyle hemen inanip guvenmezdim, hele de bir kere kendimi barinakta bulduysam.  Netice itibariyle, kedim yanima gelip patisiyle kucagimi yoklayip sonra da kuruluverince, aramizdaki iliskinin olmasi gerektigi haline geldigini hissedip seviniyorum.  Ben yokken beni ozledigini, olsa da kucagina otursak dedigini dusunup mutlu oluyorum.

Bu kedisiyle kafasini bozmus hatun yazisina burada son verirken size kedikizimin yakisikli fotograflarindan 1-2 tane koyayim da gozunuz gonlunuz acilsin.  Hadi ucuz atlattiniz!

Bir Cevap Yazın

