5. Ay

Gunlerdir firsat buldukca elimde telefonla bir seyler yazmistim, dun gece “tamam, yarin post ederim” demistim yatarken, bir iki fotograf sececektim onun icin post etmedim.  Uzun uzun bicirdaki degisiklikleri, hayatimizdaki degisiklikleri yazmistim ama yazimin cogu ucmus gitmis, sinir oldum, tekrar yazmaya da hic takatim yok.  Bugun Istanbul’da olanlar ziyadesiyle moralimi bozdu zaten.

Kuzucugum 5. ayini bitirdi bugun, bu aydonumunde vatandasi oldugu ulkede olanlar onun gelecegi hakkinda cok ic karartici.  5. ayimizdan bu kadar.  Sonra o yaziyi tamamlamaya kalkarsam koyarim, bugun pek ruhum yorgun.  Su guzel kizimin gulucukleri bile icimi acamiyor.

Uyku

Bir Cevap Yazın

